Menu

Harga kamera

Informasi harga kamera terbaru

Toyota bercadang 4 m sub compact sedan dan SUV bagi India

Menurut perdagangan Standard, Toyota sedang bekerja dua global produk-produk baru yang akan dilancarkan di India dan juga mencipta borang keperluan pelanggan nisbah India. Dua produk yang berkaitan dengan sedan dan SUV padat sub 4 m.

Laporan itu menekankan bahawa pegawai-pegawai kanan produk dari Toyota mula membayar lawatan ke India untuk memahami keperluan produk-produk tempatan dan meminta untuk menjayakannya. Amalan yang sama juga diikuti apabila Toyota sedang bekerja di Etios Liva dan Etios.

Segmen SUV kompak berkembang sangat pesat, didorong oleh kejayaan Ford EcoSport dan gerobak Renault. Oleh Maruti, Hyundai dan Tata Motors juga mahu memasukkan segmen persaingan yang sangat kuat, dia akan dapat melihat Toyota yang mengabaikan bahagian ini untuk satu tempoh masa. Terdapat tiada maklumat lanjut pada masa ini bahawa bentuk SUV kompak, walaupun satu spekulasi yang melatih generasi akan datang mungkin menganggap tergesa-gesa Toyota, dengan isyarat yang dipinjam dari konsep Daihatsu CUV.
Bersama-sama dengan SUV, Toyota juga merancang untuk membina sub 4 m sedan. Beliau boleh bekerjasama dengan platform SUV baru yang berharga dan lebih rendah kepada Etios sedan.

Dua produk baru ke India, dan produk-produk semasa seperti Innova dan langkah ke dalam generasi seterusnya Fortuner mereka masing-masing, Toyota akan menawarkan pelbagai model yang lebih luas dan lebih muda untuk pasaran India, dapat membantu meningkatkan angka jualan bagi Syarikat, pada masa ini rank kelima dalam negara.

http://www.otagesniger.net/ide-simplle-mofifikasi-innova.html
http://www.beginnerruby.com/modifikasi-yaris-2015.html
http://www.socialmediaclubmoscow.org/teruci-menerima-tantangan-modiff-rush.html